dinsdag 27 september 2016

Kilimanjaro: to climb or not to climb


Nu de dagen bij ons ook weer warm en zonnig worden, is de Kilimanjaro steeds vaker in volle glorie te zien. En bedenk ik me wat een voorrecht het is om dit natuurwonder dagelijks vanuit onze eigen tuin te mogen bewonderen. 

Maar ja, wat kun je er mee, behalve eindeloos naar kijken? Figuurlijk kun je er niet bepaald omheen, letterlijk juist wel zoals laatst tijdens ons rondje Kilimanjaro is gebleken. En je kunt er natuurlijk op klimmen. Wat een behoorlijk aantal mensen doen die naar Tanzania komen. Verder dan een wandeling aan de voet van de berg ben ik nog niet gekomen. Maar nu ik 'm steeds vaker zie en mensen in mijn omgeving spreek die de Kilimanjaro zelf hebben beklommen, begint het toch een beetje te kriebelen. Wordt het niet tijd om het uitzicht eens van bovenaf te bekijken?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten